Skip to Contact an Expert Skip to Main Content
Polcard
  • Polska Bezgotówkowa
  • Rozwiązania płatnicze
    • Terminale płatnicze
    • Terminal w telefonie
    • Rozwiązania samoobsługowe
    • Płatności online
    • Rozwiązania korporacyjne
  • Twoja branża
    • Handel detaliczny
    • e-commerce
    • Usługi
    • Restauracje i hotele
    • Agent ubezpieczeniowy
    • Taxi
    • Administracja publiczna
    • Apteki
    • Medycyna
    • Handel spożywczy
  • Strefa klienta
    • Komunikaty
    • OnePortal24
    • Dokumenty i instrukcje
    • FAQ
    • Polecaj i zarabiaj
  • Partnerzy
Kontakt
OnePortal24
  • Item 1 of 5, Polska Bezgotówkowa
  • Item 2 of 5, Rozwiązania płatnicze
    Strona główna
    • Item 1 of 5, Terminale płatnicze
    • Item 2 of 5, Terminal w telefonie
    • Item 3 of 5, Rozwiązania samoobsługowe
    • Item 4 of 5, Płatności online
    • Item 5 of 5, Rozwiązania korporacyjne
  • Item 3 of 5, Twoja branża
    Strona główna
    • Item 1 of 10, Handel detaliczny
    • Item 2 of 10, e-commerce
    • Item 3 of 10, Usługi
    • Item 4 of 10, Restauracje i hotele
    • Item 5 of 10, Agent ubezpieczeniowy
    • Item 6 of 10, Taxi
    • Item 7 of 10, Administracja publiczna
    • Item 8 of 10, Apteki
    • Item 9 of 10, Medycyna
    • Item 10 of 10, Handel spożywczy
  • Item 4 of 5, Strefa klienta
    Strona główna
    • Item 1 of 5, Komunikaty
    • Item 2 of 5, OnePortal24
    • Item 3 of 5, Dokumenty i instrukcje
    • Item 4 of 5, FAQ
    • Item 5 of 5, Polecaj i zarabiaj
  • Item 5 of 5, Partnerzy
  • OnePortal24
Kontakt
FAQ Polcard

FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Skontaktuj się ​ z naszym ekspertem
 
  • Item 1 of 4 Użytkowanie terminala
  • Item 2 of 4 Płatności i rozliczenia
  • Item 3 of 4 Twoja Umowa
  • Item 4 of 4 Numer konta do wpłat

Użytkowanie terminala płatniczego

Tu znajdziesz informacje na temat funkcji terminala, jego konfiguracji i codziennego użytkowania.

Jeżeli korzystasz z terminala mobilnego

 

Skontroluj poziom sygnału

Skontroluj poziom sygnału na ikonie zasięgu na głównym ekranie terminala. Wskaźnik poziomu sygnału składa się z 5 kresek od najmniejszej (mało) do największej (dużo). Minimalny stan zasięgu do nawiązania połączenia to 2 kreski. Terminal stabilnie łączy się z centrum autoryzacyjnym gdy wskaźnik osiągnie stan 3  kresek.

 

Skontroluj poziom naładowania baterii

Skontroluj poziom naładowania baterii na głównym ekranie terminala. Wskaźnik poziomu naładowania to symbol baterii. Minimalny poziom naładowania baterii aby terminal mógł zachować pełnie działania wszystkich funkcjonalności to połowa baterii. Jeżeli Twój terminal wskazuje minimalny bądź mniejszy poziom naładowania baterii, podłącz go zasilnia - umieść terminal na dostarczonej w zestawie bazie ładującej lub do zasilacza. Rozpoczęcie ładowania rozpoznasz, przez symbol błyskawicy nad symbolem baterii. W całości naładowaną baterię rozpoznasz przez w pełni wypełniony symbol baterii

 

Wykonaj restart terminala

Zdejmij urządzenie z bazy ładującej lub odłącz zasilacz od terminala. Przytrzymaj jednocześnie żółty przycisk i symbol kropki (obok przycisku zero), poczekaj aż pojawi się napis ‘SHUTTING DOWN IN PROGRESS', poczekaj aż ekran terminala i klawiatura całkowicie wygasną. Odczekaj ok. 10s, uruchom terminal ponownie przytrzymując przycisk zielony przez ok. 10s, aż terminal wyda dźwięk - charakterystyczne piknięcie. Gotowy do pracy terminal wyświetli logo lub poprosi o wprowadzenie NIP.

 

Jeżeli korzystasz z terminala stacjonarnego

 

Wykonaj restart terminala

Wyciągnij z terminala przewód zasilający zakończony okrągłą zagiętą wtyczką. Poczekaj aż ekran i klawiatura wygasną, odczekaj ok 10s i podłącz przewód ponownie. Gotowy do pracy terminal wyświetli logo lub poprosi o wprowadzenie NIP. Jeżeli Twój terminal łączy się przez Internet sprawdź czy przewód internetowy wpięty jest w prawidłowe gniazdo w terminalu i routerze.

 

Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta

Jeżeli problem nadal będzie się pojawiał skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta Zadzwoń pod numer telefonu 22 515 30 05 i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi wybierając opcję 2 (obsługa klienta), 3 (zgłoszenie problemu technicznego i pomoc w obsłudze), 1 (zgłoszenie serwisu). W celu usprawnienia obsługi przed wykonaniem połączenia przygotuj numer MID terminala. Będziesz go potrzebował do weryfikacji urządzenia. MID – numer punktu  –  znajduje się na każdym rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki pod adresem punktu w prawej części wydruku.

Skontroluj poziom naładowania baterii

Skontroluj poziom naładowania baterii na głównym ekranie terminala. Wskaźnik poziomu naładowania to symbol baterii, Minimalny poziom naładowania baterii aby terminal mógł zachować pełnie działania wszystkich funkcjonalności to połowa baterii. Jeżeli Twój terminal wskazuje minimalny bądź mniejszy poziom naładowania baterii, podłącz go zasilnia - umieść terminal na dostarczonej w zestawie bazie ładującej lub do zasilacza. Rozpoczęcie ładowania rozpoznasz, przez symbol błyskawicy nad symbolem baterii. W całości naładowaną baterię rozpoznasz przez w pełni wypełniony symbol baterii

 

Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta

Jeżeli problem nadal będzie się pojawiła skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta Zadzwoń pod numerem telefonu 22 515 30 05 i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi wybierając opcję 2 (obsługa klienta), 3 (zgłoszenie problemu technicznego i pomoc w obsłudze), 1 (zgłoszenie serwisu) W celu usprawnienia obsługi przed wykonaniem połączenia przygotuj numer MID terminala, będziesz go potrzebował do weryfikacji urządzenia. MID – numer punktu, znajduje się na każdym rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki pod adresem punktu w prawej części wydruku.

Jeżeli korzystasz z terminala mobilnego

 

Skontroluj poziom naładowania baterii

Skontroluj poziom naładowania baterii na głównym ekranie terminala. Wskaźnik poziomu naładowania to symbol baterii. Minimalny poziom naładowania baterii aby terminal mógł zachować pełnie działania wszystkich funkcjonalności to połowa baterii. Jeżeli Twój terminal wskazuje minimalny bądź mniejszy poziom naładowania baterii, podłącz go zasilnia - umieść terminal na dostarczonej w zestawie bazie ładującej lub do zasilacza. Rozpoczęcie ładowania rozpoznasz, przez symbol błyskawicy nad symbolem baterii. W całości naładowaną baterię rozpoznasz przez w pełni wypełniony symbol baterii

 

Wykonaj restart terminala

Zdejmij urządzenie z bazy ładującej lub odłącz zasilacz od terminala. Przytrzymaj jednocześnie żółty przycisk i symbol kropki (obok przycisku zero), poczekaj aż pojawi się napis ‘SHUTTING DOWN IN PROGRESS', poczekaj aż ekran terminala i klawiatura całkowicie wygasną. Odczekaj ok. 10s, uruchom terminal ponownie przytrzymując przycisk zielony przez ok. 10s, aż terminal wyda dźwięk - charakterystyczne piknięcie. Gotowy do pracy terminal wyświetli logo lub poprosi o wprowadzenie NIP.

 

Jeżeli korzystasz z terminala stacjonarnego

 

Wykonaj restart terminala

Wyciągnij z terminala przewód zasilający zakończony okrągłą zagiętą wtyczką. Poczekaj aż ekran i klawiatura wygasną. Odczekaj ok. 10s i podłącz przewód ponownie. Gotowy do pracy terminal wyświetli logo lub poprosi o wprowadzenie NIP.

 

Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta

Jeżeli problem nadal będzie się pojawiał skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. Zadzwoń pod numer telefonu 22 515 30 05 i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi wybierając opcję 2 (obsługa klienta), 3 (zgłoszenie problemu technicznego i pomoc w obsłudze), 1 (zgłoszenie serwisu). W celu usprawnienia obsługi przed wykonaniem połączenia przygotuj numer MID terminala, będziesz go potrzebował do weryfikacji urządzenia. MID – numer punktu – znajduje się na każdym rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki pod adresem punktu w prawej części wydruku.

W celu sprawdzenia statusu swojego zgłoszenia zadzwoń pod numer telefonu 22 515 30 05. Postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi wybierając opcję 2 (obsługa klienta), 3 (zgłoszenie problemu technicznego i pomoc w obsłudze), 2 (status zgłoszenia serwisowego). 

 

W celu usprawnienia obsługi przed wykonaniem połączenia przygotuj numer MID terminala. Będziesz go potrzebował do weryfikacji urządzenia. MID – numer punktu –  znajduje się na każdym rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki pod adresem punktu w prawej części wydruku.

Jeżeli korzystasz z terminala stacjonarnego

 

Wykonaj restart terminala

Wyciągnij z terminala przewód zasilający zakończony okrągłą zagiętą wtyczką. Poczekaj aż ekran i klawiatura wygasną, odczekaj ok. 10s i podłącz przewód ponownie. Gotowy do pracy terminal wyświetli logo lub poprosi o wprowadzenie NIP.

 

Jeżeli korzystasz z terminala mobilnego

 

Wykonaj restart terminala

Zdejmij urządzenie z bazy ładującej lub odłącz zasilacz od terminala. Przytrzymaj jednocześnie żółty przycisk i symbol kropki (obok przycisku zero), poczekaj aż pojawi się napis ‘SHUTTING DOWN IN PROGRESS', poczekaj aż ekran terminala i klawiatura całkowicie wygasną. Odczekaj ok. 10s, uruchom terminal ponownie przytrzymując przycisk zielony przez ok. 10s, aż terminal wyda dźwięk - charakterystyczne piknięcie. Gotowy do pracy terminal wyświetli logo lub poprosi o wprowadzenie NIP.

 

Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta

Jeżeli problem nadal będzie się pojawiał skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. Zadzwoń pod numer telefonu 22 515 30 05 i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi wybierając opcję 2 (obsługa klienta), 3 (zgłoszenie problemu technicznego i pomoc w obsłudze), 1 (zgłoszenie serwisu). W celu usprawnienia obsługi przed wykonaniem połączenia przygotuj numer MID terminala, będziesz go potrzebował do weryfikacji urządzenia. MID – numer punktu – znajduje się na każdym rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki pod adresem punktu w prawej części wydruku.

Terminal został zablokowany i do czasu jego odblokowania nie można akceptować transakcji płatniczych. Najczęstszą przyczyną powodem takiego komunikatu jest trzykrotne błędne wprowadzenie numeru NIP. Aby ustalić przyczynę zablokowania terminala skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. 

 

Zadzwoń pod numerem telefonu 22 515 30 05 i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi wybierając opcję 2 (obsługa klienta), 3 (zgłoszenie problemu technicznego i pomoc w obsłudze), 1 (zgłoszenie serwisu). W celu usprawnienia obsługi przed wykonaniem połączenia przygotuj numer MID terminala. Będziesz go potrzebował do weryfikacji urządzenia. MID – numer punktu –  znajduje się na każdym rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki pod adresem punktu w prawej części wydruku.

Jeżeli korzystasz z terminala mobilnego

 

Skontroluj poziom naładowania baterii

Skontroluj poziom naładowania baterii na głównym ekranie terminala. Wskaźnik poziomu naładowania to symbol baterii, Minimalny poziom naładowania baterii aby terminal mógł zachować pełnie działania wszystkich funkcjonalności to połowa baterii. Jeżeli Twój terminal wskazuje minimalny bądź mniejszy poziom naładowania baterii, podłącz go zasilnia - umieść terminal na dostarczonej w zestawie bazie ładującej lub do zasilacza. Rozpoczęcie ładowania rozpoznasz, przez symbol błyskawicy nad symbolem baterii. W całości naładowaną baterię rozpoznasz przez w pełni wypełniony symbol baterii

 

Wykonaj restart terminala

Zdejmij urządzenie z bazy ładującej lub odłącz zasilacz od terminala. Przytrzymaj jednocześnie żółty przycisk i symbol kropki (obok przycisku zero), poczekaj aż pojawi się napis ‘SHUTTING DOWN IN PROGRESS'. Poczekaj aż ekran terminala i klawiatura całkowicie wygasną. Odczekaj ok. 10s, uruchom terminal ponownie przytrzymując przycisk zielony przez ok. 10s, aż terminal wyda dźwięk - charakterystyczne piknięcie. Gotowy do pracy terminal wyświetli logo lub poprosi o wprowadzenie NIP.

 

Jeżeli korzystasz z terminala stacjonarnego

 

Wykonaj restart terminala

Wyciągnij z terminala przewód zasilający zakończony okrągłą zagiętą wtyczką. Poczekaj aż ekran i klawiatura wygasną, odczekaj ok. 10s i podłącz przewód ponownie. Gotowy do pracy terminal wyświetli logo lub poprosi o wprowadzenie NIP.

 

Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta

Jeżeli problem nadal będzie się pojawiał skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. Zadzwoń pod numer telefonu 22 515 30 05 i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi wybierając opcję 2 (obsługa klienta), 3 (zgłoszenie problemu technicznego i pomoc w obsłudze), 1 (zgłoszenie serwisu). W celu usprawnienia obsługi przed wykonaniem połączenia przygotuj numer MID terminala, będziesz go potrzebował do weryfikacji urządzenia. MID – numer punktu – znajduje się na każdym rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki pod adresem punktu w prawej części wydruku.

Wysyłka wykonywana jest o wyznaczonej godzinie. Możesz wybrać odpowiednią godzinę dla siebie. Aby zmienić godzinę wysyłki na terminalu wybierz kolejno: MENU, ADMINISTRACYJNE, wprowadź hasło, zatwierdź zielonym przyciskiem. Następnie znajdź: ZMIANA CZASU ROZLICZENIA. Wybierz odpowiedni dla siebie zakres czasu, w jakim ma zostać wykonana wysyłka z terminala, wprowadź konkretną godzinę i zmianę zatwierdź zielonym przyciskiem.

Jeżeli korzystasz z terminala mobilnego

Może to być spowodowane tzw. głębokim rozładowaniem baterii. Podłącz terminal do stałego źródła zasilania (podstawka ładująca lub zasilacz dostarczone w komplecie) i pozostaw na ok. 30 min. Zmień źródło zasilania, podłącz terminal do innego gniazdka sieci elektrycznej.  

 

Jeżeli korzystasz z terminala stacjonarnego

Sprawdź, czy wtyczka przewodu zasilającego jest mocno osadzona w gnieździe zasilania w terminalu. Zmień źródło zasilania, podłącz terminal do innego gniazdka sieci elektrycznej.

 

Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta

Jeżeli problem nadal będzie się pojawiał skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. Zadzwoń pod numer telefonu 22 515 30 05 i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi wybierając opcję 2 (obsługa klienta), 3 (zgłoszenie problemu technicznego i pomoc w obsłudze), 1 (zgłoszenie serwisu). W celu usprawnienia obsługi przed wykonaniem połączenia przygotuj numer MID terminala, będziesz go potrzebował do weryfikacji urządzenia. MID – numer punktu – znajduje się na każdym rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki pod adresem punktu w prawej części wydruku.

Może to być spowodowane tzw. głębokim rozładowaniem baterii. Podłącz terminal do stałego źródła zasilania (podstawka ładująca lub zasilacz dostarczone w komplecie) i pozostaw na ok. 30 min. Zmień źródło zasilania, podłącz terminal do innego gniazdka sieci elektrycznej.  

 

Jeżeli problem nadal będzie się pojawiła skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. Zadzwoń pod numer telefonu 22 515 30 05 i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi wybierając opcję 2 (obsługa klienta), 3 (zgłoszenie problemu technicznego i pomoc w obsłudze), 1 (zgłoszenie serwisu). W celu usprawnienia obsługi przed wykonaniem połączenia przygotuj numer MID terminala, będziesz go potrzebował do weryfikacji urządzenia. MID – numer punktu  –  znajduje się na każdym rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki pod adresem punktu w prawej części wydruku.

Instrukcję jak podłączyć i aktywować terminal znajdziesz tutaj:

 

Terminale stacjonarne z przewodowym łączem Internetowym

Ingenico iCT 220

Ingenico Desk 3200 z PIN padem Desk 1500

Ingenico Desk 3200 z PIN padem iPP 310

Verifone VX 520

 

Terminale stacjonarne z kartą SIM (GPRS)

Ingenico iCT 220 

Ingenico Desk 3200 3G z PIN padem Desk 1500

Ingenico Desk 3200 3G z PIN padem iPP 310

Verifone VX 520

 

Terminale mobilne z bezprzewodowym łączem Internetowym (WIFI)

Verifone VX 680 z podstawą ładującą

Ingenico Move 3500 z podstawą ładującą


Terminale mobilne z bezprzewodowym łączem Internetowym (WIFI) / Bluetooth

Verifone e355

 

Terminale mobilne z kartą SIM (GPRS)

Ingenico iWL 220

Ingenico iWL 220 z podstawą ładującą

Ingenico Move 2500 

Ingenico Move 3500 z podstawą ładującą

Verifone VX 675

Verifone VX 675 z podstawą ładującą

Verifone VX 680 z podstawą ładującą

Konfigurację adresu IP wykonasz w prosty sposób, wybierając MENU, ADMINISTRACYJNE, następnie wprowadź hasło, zatwierdź zielonym przyciskiem i wybierz KONFIG TCP/IP. Jeżeli terminal powinien łączyć się z wykorzystaniem statycznego adresu IP, wybierz 1. Wybierz z dostępnej listy IP i naciśnij zielony przycisk. Wprowadź nową wartość i zatwierdź zielonym przyciskiem. Podobnie wprowadź dane dla MASK i GATEWAY. Po zatwierdzeniu wszystkich pozycji naciśnij przycisk czerwony, terminal uruchomi się ponownie. 

 

Na ekranie terminala pojawi się informacja o zalecanym teście połączenia, zatwierdzić zielonym przyciskiem. Podsumowanie testu wyświetli się na ekranie – w zależności od tego, czy jest to terminal stacjonarny, czy przenośny, zostaną wyświetlone nazwy komunikacji: LAN SSL/TLS – terminal stacjonarny, Wi-Fi SSL/TLS – terminal przenośny. 

 

Terminal podejmuje trzy próby połączenia. Jeżeli pierwsza jest udana, kolejne nie są już podejmowane. Wyniki są wyświetlane następująco: OK – komunikacja poprawna, N/A – test nie był przeprowadzony, ponieważ pierwsza próba była udana, ERR – test nieudany. W sytuacji, kiedy wynik to ERR, zweryfikuj wprowadzoną adresację IP ze swoim dostawcą Internetu.

Otwórz komorę drukarki i wyciągnij rolkę. Nową rolkę przygotuj do instalacji, odrywając pierwszych ok. 20cm papieru. Włóż rolkę do komory drukarki, rozwiń 2-3 cm papieru i zamknij klapkę tak, aby papier wystawał na zewnątrz. Sprawdź pracę drukarki. Wybierz Menu, Ponownie Menu, Pomocnicze, Raporty, Raport krótki. Jeżeli problem nadal będzie się pojawiał skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta. 

 

Zadzwoń pod numer telefonu 22 515 30 05 i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi wybierając opcję 2 (obsługa klienta), 3 (zgłoszenie problemu technicznego i pomoc w obsłudze), 1 (zgłoszenie serwisu). W celu usprawnienia obsługi przed wykonaniem połączenia przygotuj numer MID terminala, będziesz go potrzebował do weryfikacji urządzenia. MID – numer punktu – znajduje się na każdym rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki pod adresem punktu w prawej części wydruku.

W przypadku, gdy podczas uruchamiania terminal prosi o podanie numeru NIP, należy wprowadzić NIP firmy, na którą został zarejestrowany terminal. Trzykrotne błędne wprowadzenie numeru zakończy się zablokowaniem terminala. Weryfikacja numeru NIP chroni Twój terminal przed niewłaściwym kierowaniem środków pieniężnych w przypadku błędnego przypisania terminala do innej firmy.

Terminal Wi-Fi wymaga konfiguracji sieci, z jaką ma się łączyć. Konfigurację sieci Wi-Fi wykonasz w prosty sposób, wybierając MENU, ADMINISTRACYJNE, następnie wprowadź hasło, zatwierdź zielonym przyciskiem ENTER i wybierz KONFIGURACJA POŁĄCZEŃ, KONFIGURACJA WI-FI. Możesz wyszukać sieć automatycznie (przycisk 1 na klawiaturze numerycznej) lub ręcznie (przycisk 2 na klawiaturze numerycznej). 

 

a) Jeżeli wybrano konfigurację automatyczną, po chwili na ekranie pojawią się odnalezione przez terminal sieci. Z listy wybierz sieć, z którą ma się połączyć terminal, a następnie wciśnij zielony klawisz ENTER. Terminal poprosi o wprowadzenie hasła sieci. Hasło należy wprowadzić z klawiatury numerycznej. Terminal rozróżnia litery małe i duże, cyfry i znaki specjalne. Po wprowadzeniu hasła naciśnij zielony przycisk. Sprawdź połączenie, wybierając kolejno: MENU, POMOCNIECZE, WYSYŁKA

 

b) Jeżeli wybrano ręczną konfigurację sieci, terminal poprosi o wpisanie nazwy sieci. Po jej wpisaniu należy wybrać tryb zabezpieczenia. Najpopularniejszy to WPA2, ale przed konfiguracją zalecamy zweryfikowanie tych danych z dostawcą Internetu. Na kolejnym ekranie terminal poprosi o wprowadzenie hasła sieci. Terminal rozróżnia litery małe i duże, cyfry i znaki specjalne. Po wprowadzeniu hasła należy zatwierdzić konfigurację, naciskając zielony przycisk. Sprawdź połączenie, wybierając kolejno: MENU, POMOCNIECZE, WYSYŁKA

Zachęcamy do skorzystania z naszego FAQ, gdzie zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znajdziesz rozwiązania, awarię urządzenia zgłoś telefonicznie, kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 515 30 05 i postępuj zgodnie z komunikatami głosowymi wybierając opcję 2 (obsługa klienta), 3 (zgłoszenie problemu technicznego i pomoc w obsłudze), 1 (zgłoszenie serwisu). W celu usprawnienia obsługi przed wykonaniem połączenia przygotuj numer MID terminala, będziesz go potrzebował do weryfikacji urządzenia. MID – numer punktu – znajduje się na każdym rachunku z terminala oraz raporcie wysyłki pod adresem punktu w prawej części wydruku.

1. Wykonaj raport wysyłki z terminala (Uwaga: raport jest konieczny TYLKO jeśli na terminalu są nierozliczone transakcje)

Informacje jak wykonać raport znajdziesz tutaj

 

2. Przygotuj paczkę zawierającą sprzęt (terminal płatniczy wraz z akcesoriami tj. kable, ładowarka)

 

Prosimy - upewnij się, że zwracany sprzęt należy do Fiserv Polska S.A. W tym celu możesz sprawdzić czy numer telefonu do Centrum Obsługi Klienta na naklejce to 22 515 30 05 lub spójrz na ekran terminala, gdzie nazwa wyświetlana to: PolCard, PolCard from Fiserv, bądź First Data PolCard.

Zwrot terminali należących do innej firmy może skutkować ich utratą.

 

3. Wyślij paczkę, wybierając najdogodniejszą dla siebie formę

 

a. Paczkomat InPost  - nadaj paczkę na koszt Fiserv Polska S.A. wypełniając formularz

 

Pamiętaj, że tylko powyższy link służy do poprawnego zarejestrowania wysyłki

Uzyskany kod nadania pozwoli nadać paczkę w wybranym paczkomacie.

Aktualna lista paczkomatów znajduje się na stronie Inpost

 

b. Kurier UPS – zamów kuriera na koszt Fiserv Polska S.A. wypełniając ten formularz

Po poprawnym wypełnieniu formularza otrzymasz numer zlecenia, który służy również do śledzenia statusu przesyłki po jej odebraniu przez kuriera. Prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania przesyłki.

 

c. Nadaj na własny koszt – wyślij paczkę na adres magazynu:

 

CTDI Poland Sp. z o.o.

Projekt „Fiserv”

ul. Logistyczna 7

05-090 Sękocin Stary

W tym przypadku ew. reklamacje i roszczenia do firmy kurierskiej spoczywają na Nadawcy przesyłki.

 

Uwaga!

     

  • Nie mamy możliwości przyjęcia paczki z terminalem nadanej  na adres siedziby Fiserv Polska S.A.
  •  

  • Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
  •  

  • Zwrot sprzętu nie jest równoznaczny z wypowiedzeniem umowy lub formalną rezygnacją z dzierżawy urządzenia oraz że może się z nim wiązać naliczenie kar umownych.

 

W przypadku pytań lub wątpliwości  prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta (24h):

  • Telefon: (22) 515 30 05
  • Email: akceptanci@fiserv.com
  •  

    Jeśli w międzyczasie dokonali Państwo zwrotu sprzętu prosimy o potraktowanie niniejszej prośby jako nieaktualnej.

Płatności i rozliczenia

W tej sekcji dowiesz się więcej na temat płatności, raportów i rozliczeń.

Zachęcamy do korzystania z platformy OnePortal24, która jest źródłem wielu istotnych informacji dotyczących Twoich rozliczeń.

 

W zakładce Finanse – Autoryzacje znajdują się bieżące transakcje na terminalu wraz z informacją o statusie transakcji (zaakceptowana, odrzucona).

 

W zakładce Finanse – Transakcje znajdziesz zestawienie wszystkich transakcji na terminalach.

 

Jak zweryfikować, czy transakcja doszła do skutku?

Poza możliwością skorzystania z OnePortal24 możesz wygenerować z terminala Raport długi. Sprawdź, czy pod numerem transakcji (pierwszy od lewej strony) znajduje się litera „I”, „U” lub „V”. Jeśli występuje, oznacza to, że transakcja nie doszła do skutku.

 

Jeśli transakcja została wykonana dwa razy, nie doszła do skutku („I”, „U” lub „V”), została usunięta, pobrano niewłaściwą kwotę, nastąpiła awaria terminala i nie rozliczyły się transakcje itp. – skontaktuj się z nami poprzez akceptanci@polcard.pl, w temacie wpisując: Transakcja. Załącz skany raportu wysyłki (Raportu długiego), wydruk potwierdzenia transakcji, a w przypadku transakcji odrzuconej „I” także rachunek/fakturę/paragon. Podaj także numer ST terminala, którego dotyczy transakcja.

 

Informacje, jak należy odczytać Raport wysyłki/Raport dnia, są dostępne tutaj (Obsługa Terminala Płatniczego - Funkcje Podstawowe).

 

Jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta 22 515 30 05 lub akceptanci@polcard.pl. W temacie wpisz: Transakcja.

Jaka jest przyczyna braku raportu wysyłki?

 

Terminal nie wydrukował raportu (zacięcie papieru, inny techniczny problem, brak raportu z poprzedniej doby itp.) lub wydrukował, ale raport jest niekompletny

 

Zachęcamy do korzystania z platformy rozliczeniowej OnePortal24, która jest źródłem wielu informacji dotyczących Twoich rozliczeń. Raporty transakcji wysyłanych przez terminal znajdują się w zakładce Finanse – Wysyłki. Można je zweryfikować najlepiej po upływie ok. 24 godzin od wykonania wysyłki.

 

Alternatywnie prosimy o zgłoszenie do Centrum Obsługi Klienta na adres akceptanci@polcard.pl. W temacie wpisz: Raport wysyłki.

 

Przygotuj numer punktu MID, który znajdziesz na dowolnym wydruku z terminala, oraz daty transakcji, które w raporcie zostały przez terminal wysłane.

 

Awaria terminala, terminal nie mógł wykonać wysyłki z powodu uszkodzenia

 

Prosimy o zgłoszenie do Centrum Obsługi Klienta 22 515 30 05 lub mailem na akceptanci@polcard.pl. W temacie wpisz: Awaria terminala/Raport wysyłki. Podaj numer punktu MID, który znajdziesz na dowolnym wydruku z terminala , oraz daty transakcji, które w raporcie wysyłki powinny się znaleźć.

Jeśli otrzymujesz raporty rozliczeniowe mailem na wskazany adres, to brak raportu rozliczeniowego może być spowodowany skierowaniem go do skrzynki SPAM, dlatego w pierwszym kroku sprawdź SPAM w swojej mailowej skrzynce odbiorczej.

 

Raporty znajdziesz także na platformie rozliczeniowej OnePortal24. Prosimy o zalogowanie się i weryfikację ich dostępności. 

 

Alternatywnie prosimy o zgłoszenie braku raportu e-mailem na adres akceptanci@polcard.pl. W temacie wpisz: Raport rozliczeniowy. 

 

W treści opisz, jakiego raportu potrzebujesz i/lub wpisz jego nazwę, np. WPF, N1 itp., podaj zakres dat, okres, którym ma być objęty raport, oraz dane firmy, w tym numer umowy zaczynający się cyfrą 9, numer rozliczenia zaczynający się cyfrą 8 oraz NIP firmy. 

Informacje, jak należy odczytać Raport wysyłki/Raport dnia, są do pobrania tutaj (Obsługa Terminala Płatniczego - Funkcje Podstawowe).

W menu terminala dostępnych jest kilka raportów. Poniżej najpopularniejsze z nich:

 

WYSYŁKA RAPORT

Wysyłka jest przekazaniem transakcji z terminala do systemu rozliczeniowego. Odbywa się automatycznie o zaprogramowanej godzinie w nocy, w związku z tym nie należy wyłączać urządzenia na noc. Wysyłkę transakcji można też zainicjować ręcznie w dowolnym momencie. Aby wykonać wysyłkę, na terminalu wybierz kolejno: MENU, POMOCNICZE, WYSYŁKA, MEDIUM KOMUNIKACJI (w zależności od typu komunikacji należy wskazać: GPRS, LAN, WI-FI,) i zatwierdź zielonym przyciskiem.

 

• GPRS – terminale które łączą się za pośrednictwem karty SIM

• LAN – terminale które łączą się za pośrednictwem przewodowego Internetu 

• Wifi – terminale które łączą się za pośrednictwem bezprzewodowego Internetu 

 

RAPORT DCC

Z raportu możesz skorzystać, gdy potrzebujesz wygenerować raport wszystkich zrealizowanych transakcji w walucie obcej przed przekazaniem ich do systemu rozliczeniowego (raport wysyłki). Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, RAPORT DCC.

 

KURSY DCC

Z raportu możesz skorzystać, gdy potrzebujesz wydrukować aktualne kursy walut. Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, KURSY DCC.

 

RAPORT DŁUGI

Z raportu możesz skorzystać, gdy potrzebujesz wygenerować szczegółowy raport wszystkich zrealizowanych transakcji przed przekazaniem ich do systemu rozliczeniowego (raport wysyłki). Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, RAPORT DŁUGI.

 

RAPORT KRÓTKI

Z raportu możesz skorzystać, gdy potrzebujesz wygenerować uproszczony raport wszystkich zrealizowanych transakcji przed przekazaniem ich do systemu rozliczeniowego (raport wysyłki). Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, RAPORT KRÓTKI.

 

RAPORT KASJERA

Raport kasjera jest zestawieniem wszystkich transakcji z danego dnia z podziałem na kasjerów. Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, RAPORT KASJERA.

 

RAPORT RAZEM

Raport razem jest zestawieniem wszystkich typów transakcji z podziałem na rodzaje kart. Zerując raport, decydujesz o zamknięciu okresu podsumowującego ich liczbę i rodzaj. Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, RAPORT RAZEM.

Aby wykonać transakcję Uznawania (Zwrot) na terminalu wybierz MENU, następnie TRANSAKCJE, dalej ZWROT, wprowadź kwotę transakcji i zatwierdź zielonym przyciskiem. Terminal wydrukuje potwierdzenie operacji.

Aby rozpocząć unieważnienie transakcji, wybierz na terminalu MENU, następnie TRANSAKCJE, dalej UNIEWAŻNIENIE. Wprowadź numer usuwanej transakcji i zatwierdź zielonym przyciskiem. Poczekaj, aż terminal wydrukuje potwierdzenie operacji. Pamiętaj, że usunąć możesz tylko ostatnią transakcję, zanim zostanie ona przekazana do rozliczenia.

Instrukcję jak wykonać sprzedaż doładowania znajdziesz tutaj (Obsługa Terminala Płatniczego - Funkcje Podstawowe).

Komunikat ODMOWA jest informacją z banku wydawcy karty, która oznacza brak zgody na realizację transakcji. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt okaziciela karty z bankiem wydawcą. Komunikat DECLINE występuje przy transakcjach realizowanych w walucie karty (DCC) i ma takie samo znaczenie.

Aby rozpocząć sprzedaż, naciśnij MENU, dalej SPRZEDAŻ. Wpisz kwotę sprzedaży i zatwierdź zielonym przyciskiem. Wybierz przycisk pod napisem BLIK. Poproś klienta o wprowadzenie kodu BLIK i zatwierdzenie go zielonym przyciskiem. Zaczekaj, aż terminal wykona autoryzację i potwierdzi ją wydrukiem.

Aby rozpocząć preautoryzację, naciśnij MENU, dalej TRANSAKCJE. Wybierz funkcję PREAUTORYZACJA, wpisz kwotę i zatwierdź zielonym przyciskiem. Włóż kartę do czytnika i poproś klienta o PIN. Poczekaj, aż terminal wykona autoryzację i potwierdzi ją wydrukiem.

Aby rozpocząć sprzedaż typu MOTO, wybierz MENU, następnie TRANSAKCJE, wprowadź kwotę i zatwierdź ją zielonym przyciskiem. Wprowadź numer karty z klawiatury terminala, datę ważności i zatwierdź zielonym przyciskiem, a następnie wprowadź kod zabezpieczający CVV i również zatwierdź zielonym przyciskiem. Poczekaj, aż terminal wykona autoryzację i potwierdzi ją wydrukiem.

Możesz wykonać kopię ostatniego lub dowolnego rachunku. Aby wykonać tę operację, wybierz MENU, POMOCNICZE, OSTATNIA KOPIA RACHUNKU i poczekaj na wydruk. Jeżeli potrzebujesz kopii rachunku wcześniej wykonanej transakcji, wybierz DOWOLNA KOPIA RACHUNKU. Wprowadź numer transakcji, do której potrzebujesz rachunek, i zatwierdź zielonym przyciskiem, a następnie poczekaj na wydruk. Pamiętaj, że możesz wydrukować kopię tylko tych transakcji, które nie zostały jeszcze przekazane do rozliczenia.

Twoja umowa

Tutaj zebraliśmy informacje dotyczące naszej współpracy.

Weryfikacja przelewu poprzez platformę rozliczeniową OnePortal24

 

Dokładne informacje, jakie dane składowe zawiera przelew, są dostępne na platformie rozliczeniowej OnePortal24 – zachęcamy do zalogowania się i sprawdzenia w zakładce Finanse – Przelewy.

 

Są także zawarte w raportach rozliczeniowych do przelewów – zachęcamy do zdefiniowania wybranego raportu, który może być wysyłany cyklicznie mailem na wskazany adres i/lub podstawiany do sekcji raportowej na OnePortal24. Aby zdefiniować raport, prosimy o kontakt na adres akceptanci@polcard.pl i wpisanie w temacie: Raport.

 

Weryfikacja przelewu – na którym terminalu wykonano sprzedaż

 

Informację, na którym terminalu zostały przeprowadzone transakcje rozliczane następnie w przelewie, możesz znaleźć na platformie rozliczeniowej OnePortal24. To najprostszy i najwygodniejszy sposób, aby sprawdzić składniki przelewu i szczegóły transakcji. Po zalogowaniu się do OnePortal24  należy przejść do sekcji Przelewy, odszukać przelew, potem jego składniki – transakcje, a wśród opisujących je parametrów dostępny jest numer punktu MID, w którym została zawarta. Zachęcamy do korzystania z OnePortal24 , a klientów, którzy jeszcze z OnePortal24 nie korzystają – do założenia kont i ich aktywacji.

 

Nieprawidłowy przelew (przelew różny od raportu wysyłki, nierozliczone wszystkie transakcje itp.)

 

Poprzez platformę OnePortal24 możesz zweryfikować, jakie transakcje zostały rozliczone w danym przelewie (patrz wyżej). Jeśli widzisz rozbieżność między raportem wysyłki a przelewem, należy sprawdzić:

  • czy przelew rzeczywiście dotyczy wskazanego raportu wysyłki (jak sprawdzić, co zawiera przelew, patrz wyżej),
  • czy raport wysyłki zawierał transakcje BLIK lub realizowane kartami American Express bądź inne, które rozliczają się w innym cyklu płatności, tak więc te transakcje zostaną rozliczone w innym przelewie. Sprawdź, czy transakcje występują na platformie OnePortal24 w zakładce Finanse – Autoryzacje. Jeśli tak, oznacza to, że zostaną rozliczone w innym terminie.

Aby zmienić dane na wydrukach z terminala, skorzystaj z dyspozycji. 

Uzupełnij ją, czytelnie podpisz (imieniem i nazwiskiem) zgodnie z reprezentacją firmy oraz odeślij jej skan na adres akceptanci@polcard.pl, w temacie maila wpisując: Zmiana danych.

 

Aby zmienić dane firmy, takie jak nazwa , adres , e-mail, telefon, skorzystaj z dyspozycji.

Uzupełnij ją, czytelnie podpisz (imieniem i nazwiskiem) zgodnie z reprezentacją firmy oraz odeślij jej skan na adres akceptanci@polcard.pl, w temacie maila wpisując: Zmiana danych.

 

Jeśli zmienione mają być zarówno dane firmy, jak i dane na wydrukach z terminala, prosimy o przesłanie obu dyspozycji. W temacie maila wpisz: Zmiana danych.

Informacje dotyczące warunków współpracy, opłat znajdziesz w umowie. Jeśli nie masz własnego egzemplarza umowy, możemy wysłać jej kopię. Pobierz odpowiedni formularz, wypełnij go i prześlij na akceptanci@polcard.pl. 

 

Wiele informacji dotyczących opłat znajdziesz na platformie rozliczeniowej OnePortal24.

 

W pozostałych przypadkach prosimy o zgłoszenie do Centrum Obsługi Klienta (telefon: 22 515 30 05, e-mail: akceptanci@polcard.pl) lub do opiekuna handlowego Twojej firmy.

Aby zmienić numer rachunku bankowego, wypełnij formularz oraz postępuj zgodnie z instrukcją, która w przyjazny sposób przeprowadzi Cię przez cały proces zmiany konta.

Faktury za usługi świadczone Twojej firmie przez Fiserv Polska S.A. są wystawiane zgodnie z warunkami umowy i rozliczane poprzez kompensatę z bieżącego obrotu – sumy transakcji zrealizowanych na Twoich terminalach.

 

Kompensata oznacza, że jeśli powstanie należność do zapłaty na fakturze, to w pierwszej kolejności będziemy pobierać ją z transakcji, które przeprowadzasz na terminalu.

 

Jedynie w przypadku braku obrotu Fiserv Polska S.A. podejmie próbę pobrania środków z Twojego rachunku bankowego, pod warunkiem podpisania przez Twoją firmę zgody na obciążenie rachunku bankowego, tzw. polecenie zapłaty (PZ).

 

Natomiast w przypadku braku uruchomionego aktualnego PZ oraz braku bieżącego obrotu (transakcji na terminalu) – czyli powstania zaległości finansowej na rzecz Fiserv Polska S.A. – należy wnieść opłatę za fakturę, wykonując przelew na rachunek Fiserv Polska S.A. o numerze: 33114021050000233184001002. Prosimy o każdorazowe wpisanie numeru NIP swojej firmy w tytule przelewu. Ułatwi nam to identyfikację wpłaty.

 

Faktury nie trzeba opłacać, jeśli:

  • po wystawieniu faktury suma transakcji na terminalu w kolejnych dniach przekracza wartość z pola „do zapłaty lub kompensaty”,
  • faktura zawiera zapis, że wpłaty dokona Fundacja Polska Bezgotówkowa: faktura została wystawiona, przyjmując spełnienie przez odbiorcę wymagań Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego (PWOB). Wpłata zostanie przekazana przez Fundację Polska Bezgotówkowa w przypadku pozytywnej weryfikacji. Data wpłaty za fakturę przez Fundację zostanie wykazana w raportach Fiserv Polska S.A. i portalu internetowym OnePortal24. 

 

Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta 22 515 30 05 lub akceptanci@polcard.pl. W tytule maila wpisz: Faktura.

W celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z naliczonym opłatami na fakturze skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta 22 515 30 05 lub akceptanci@polcard.pl. W temacie wpisz: Faktura.

Jeśli powodem problemów z zalogowaniem się do platformy rozliczeniowej OnePortal24 jest jedna z niżej wymienionych przyczyn, to postępuj według poniższych wskazówek.

 

Nie pamiętasz hasła

Wejdź na stronę OnePortal24

 

Następnie wybierz opcję „Zapomniałeś hasła? ”

 

System przeprowadzi Cię przez proces odzyskiwania hasła. Na adres mailowy otrzymasz link do resetu hasła, który wymusi nadanie nowego hasła do systemu. Pamiętaj, aby nowe hasło do systemu różniło się od poprzedniego, zawierało dużą i małą literę, cyfry oraz znak specjalny (tylko z tych, które podpowiada system) i miało minimum 8 znaków.

 

Przed dokonaniem resetu hasła zalecane jest wyczyszczenie plików „cookie” z przeglądarki internetowej.

 

Nie pamiętasz loginu

Login znajduje się w wiadomości potwierdzającej aktywację, którą otrzymałeś z adresu fdp@oneportal24.pl Login zaczyna się od „pl”. Temat wiadomości: „OnePortal24 – potwierdzenie aktywacji konta”.

 

Komunikat, że konto jest zablokowane lub inny, wyżej niewymieniony problem

Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 22 515 30 05.

Jeżeli chcesz zapoznać się z naszą ofertą zadzwoń do nas do Centrum Obsługi Klienta pod numer 22 515 30 05 lub wyślij wiadomość na adres akceptanci@polcard.pl, przekażemy Ci wszelkie niezbędne informacje.

 

Jeśli chcesz dobrać kolejny terminal do już istniejącej umowy i/lub jesteś zainteresowany dodatkową usługą

 

Wniosek o kolejny terminal możesz złożyć, wysyłając dyspozycję na adres: akceptanci@polcard.pl. Pamiętaj o czytelnym podpisie (imię i nazwisko) zgodnym z reprezentacją firmy.

 

Jeśli chcesz wymienić sprawny terminal na inny model lub zmienić model ze względu na inną formę jego komunikacji

 

Zgłoś wniosek do Centrum Obsługi Klienta, telefon: 22 515 30 05, mail: akceptanci@polcard.pl.  

 

Natomiast w celu naprawy bądź wymiany terminala spowodowanej awarią urządzenia skontaktuj się serwisem terminali pod numerem 22 515 30 05, wybierając w menu cyfrę 2, następnie 3 i 1.

Zadzwoń do nas do Centrum Obsługi Klienta pod numer 22 515 30 05, przekażemy Ci wszelkie niezbędne informacje.

Rachunek bankowy Fiserv Polska S.A.

Rachunek bankowy Fiserv Polska S.A. dedykowany wpłatom należności od Akceptantów:
PLN: 33 1140 2105 0000 2331 8400 1002
prowadzony przez:
mBank S.A. IV Oddział Korporacyjny Warszawa
Prosimy o wpisanie numeru NIP swojej firmy w tytule przelewu. 
Ułatwi nam to identyfikację wpłaty.
LinkedIn Youtube

PolCard from Fiserv

  • Item 1 of 4, Kontakt
  • Item 2 of 4, O nas
  • Item 3 of 4, Blog
  • Item 4 of 4, Kariera

Bezpieczeństwo i prawo

  • Item 1 of 10, Polityka prywatności
  • Item 2 of 10, Polityka cookies
  • Item 3 of 10, Zasady ładu korporacyjnego
  • Item 4 of 10, Struktura organizacyjna
  • Item 5 of 10, Rozwiązywanie sporów konsumenckich
  • Item 6 of 10, Opłata akceptanta
  • Item 7 of 10, Zgodność z PCI DSS
  • Item 8 of 10, Zgłaszanie incydentów
  • Item 9 of 10, Prawa konsumenta przy dokonywaniu płatności w Europie
  • Item 10 of 10, Realizacja strategii podatkowej

Strefa klienta

  • Item 1 of 4, OnePortal24
  • Item 2 of 4, Dokumenty
  • Item 3 of 4, FAQ
  • Item 4 of 4, Polecaj i zarabiaj

Strony regionalne

  • Item 1 of 10, Warszawa
  • Item 2 of 10, Kraków
  • Item 3 of 10, Poznań
  • Item 4 of 10, Gdynia
  • Item 5 of 10, Gdańsk
  • Item 6 of 10, Katowice
  • Item 7 of 10, Wrocław
  • Item 8 of 10, Łódź
  • Item 9 of 10, Bydgoszcz
  • Item 10 of 10, Bielsko-Biała


Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego. Ma charakter wyłącznie informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 Kodeksu cywilnego.

 

Fiserv Polska S.A. jest krajową instytucją płatniczą w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru Krajowych Instytucji Płatniczych prowadzonym przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego pod numerem IP8/2013. 

Fiserv Polska S.A. (właściciel znaku towarowego PolCard), Al. Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, nr KRS 0000061293, kapitał zakładowy: 123 609 300 zł, kapitał wpłacony: 123 609 300 zł, NIP: 526-02-10-429.

 

Copyright© 2023 Fiserv Polska S.A. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.



Selektor witryn