Skip to Contact an Expert Skip to Main Content
Polcard
  • Polska Bezgotówkowa
  • Rozwiązania płatnicze
    • Terminale płatnicze
    • Terminal w telefonie
    • Rozwiązania samoobsługowe
    • Płatności online
    • Rozwiązania korporacyjne
  • Twoja branża
    • Handel detaliczny
    • e-commerce
    • Usługi
    • Restauracje i hotele
    • Agent ubezpieczeniowy
    • Taxi
    • Administracja publiczna
    • Apteki
    • Medycyna
    • Handel spożywczy
  • Strefa klienta
    • Komunikaty
    • OnePortal24
    • Dokumenty i instrukcje
    • FAQ
    • Polecaj i zarabiaj
  • Partnerzy
Kontakt
OnePortal24
  • Item 1 of 5, Polska Bezgotówkowa
  • Item 2 of 5, Rozwiązania płatnicze
    Strona główna
    • Item 1 of 5, Terminale płatnicze
    • Item 2 of 5, Terminal w telefonie
    • Item 3 of 5, Rozwiązania samoobsługowe
    • Item 4 of 5, Płatności online
    • Item 5 of 5, Rozwiązania korporacyjne
  • Item 3 of 5, Twoja branża
    Strona główna
    • Item 1 of 10, Handel detaliczny
    • Item 2 of 10, e-commerce
    • Item 3 of 10, Usługi
    • Item 4 of 10, Restauracje i hotele
    • Item 5 of 10, Agent ubezpieczeniowy
    • Item 6 of 10, Taxi
    • Item 7 of 10, Administracja publiczna
    • Item 8 of 10, Apteki
    • Item 9 of 10, Medycyna
    • Item 10 of 10, Handel spożywczy
  • Item 4 of 5, Strefa klienta
    Strona główna
    • Item 1 of 5, Komunikaty
    • Item 2 of 5, OnePortal24
    • Item 3 of 5, Dokumenty i instrukcje
    • Item 4 of 5, FAQ
    • Item 5 of 5, Polecaj i zarabiaj
  • Item 5 of 5, Partnerzy
  • OnePortal24
Kontakt

Case study: Terminale płatnicze w telefonach, czyli PolCard Go rewolucjonizuje działanie salonów optycznych

PolCard Go Opinie - Terminal w telefonie PolCard Go w salonie optycznym | PolCard

O kliencie

Państwo Joanna i Andrzej Ryżko od 1998 roku prowadzą rodzinną firmę w branży usług optycznych - dwa salony optyczne „Alfa” w Mińsku Mazowieckim. Obecnie firmą zarządzają dwaj synowie Łukasz i Marcin. W obu lokalizacjach zatrudniają 12 osób, w tym nie tylko sprzedawców, ale także specjalistów z dziedziny optometrii, którzy na miejscu służą ekspercką poradą i przeprowadzają badania wad wzroku. 

Poza szerokim asortymentem oprawek, szkieł, soczewek kontaktowych czy akcesoriów salon świadczy także usługi w zakresie terapii widzenia. Firma działa również w kanale e-commerce – w internetowym sklepie optycznym optykalfa.pl można kupić markowe okulary przeciwsłoneczne, okulary korekcyjne i soczewki kontaktowe. 

Bogate doświadczenie zespołu i właścicieli oraz profesjonalna obsługa od lat przyciągają do salonu wielu klientów. Jednak rynek nie stoi w miejscu. Wraz z upowszechnianiem się płatności bezgotówkowych, aby móc utrzymać konkurencyjność i zadbać o lojalność i wygodę klientów, w salonie pojawiła się potrzeba zmodernizowania dostępnych sposobów płatności za produkty i usługi. 

Właściciele potrzebowali nowoczesnych rozwiązań w zakresie płatności bezgotówkowych, dlatego zdecydowali się na PolCard.

Początki współpracy 

Współpracę z salonami „Alfa” rozpoczęliśmy ponad 10 lat temu. W każdym z salonów zainstalowaliśmy wtedy po jednym terminalu płatniczym, pozwalającym na bieżącą obsługę klientów, którzy za produkty i usługi chcieli zapłacić kartą. Wprowadzenie udogodnień w zakresie nowej formy płatności pozwoliło zdobyć kolejnych kupujących i spełnić oczekiwania dotychczasowej grupy klientów. 

Dynamiczny wzrost popularności płatności bezgotówkowych oraz rozwój biznesu sprawił, że po jakimś czasie 2 terminale płatnicze były niewystarczające. Dlatego właściciel salonów zdecydował się na kolejny terminal ale tym razem postawił na innowacyjne rozwiązanie płatnicze - PolCard® Go, czyli terminal płatniczy typu softpos w telefonie.

Zastosowane rozwiązania

PolCard Go from Fiserv to aplikacja mobilna typu softpos, umożliwiająca przyjmowanie płatności zbliżeniowych na każdą kwotę za pomocą smartfona lub tabletu wyposażonego w technologię NFC. Rozwiązanie bazuje na aplikacji zainstalowanej w telefonie. Płatność jest bardzo prosta, wygodna i bezpieczna. Klient zbliża kartę płatniczą, zegarek, telefon bądź inny gadżet płatniczy do smartfona, a następnie, dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii PIN on Mobile, wprowadza PIN bezpośrednio na ekranie urządzenia sprzedawcy lub usługodawcy. 

Potwierdzenie transakcji może być wysłane do klienta w wiadomości e-mail. Aplikację można uruchomić na wybranych urządzeniach z systemem operacyjnym Android. Dzięki temu PolCard Go jest maksymalnie bezpiecznym, niezawodnym i stabilnym rozwiązaniem płatniczym.

Terminal płatniczy w telefonie zapewnia pełną swobodę w przyjmowaniu płatności. Co najważniejsze, bez konieczności użycia dodatkowych urządzeń autoryzacyjnych.

Rezultaty

Decyzja o wprowadzeniu i przyjmowaniu płatności za pomocą PolCard Go okazała się dla właścicieli salonu strzałem w dziesiątkę. Bez konieczności instalowania kolejnych urządzeń stacjonarnych, załoga obu salonów zyskała nowe możliwości przyjmowania płatności od klientów. Rozwiązanie sprawdza się zarówno w przestrzeni sklepowej, jak i w gabinetach optometrystów przyjmujących w salonie. 

Dzięki aplikacji zmieniającej telefony w terminale płatnicze, salon „Alfa” może szybciej i wygodniej obsługiwać kolejnych klientów oraz elastycznie reagować na zwiększone zapotrzebowanie na usługi w każdym z salonów.

Prowadzisz biznes i szukasz sposobu, by zapewnić swoim klientom szybką, wygodną i bezpieczną obsługę płatności bezgotówkowych? Zamień rozliczenia gotówkowe na płatności kartą, korzystając z mobilnego terminala płatniczego w telefonie. 

Dowiedz się więcej o PolCard Go i zamów usługę >

  • Rozpocznij współpracę:
  • Zadzwoń (22) 515 30 05
  • Wypełnij formularz
LinkedIn Youtube

PolCard from Fiserv

  • Item 1 of 4, Kontakt
  • Item 2 of 4, O nas
  • Item 3 of 4, Blog
  • Item 4 of 4, Kariera

Bezpieczeństwo i prawo

  • Item 1 of 10, Polityka prywatności
  • Item 2 of 10, Polityka cookies
  • Item 3 of 10, Zasady ładu korporacyjnego
  • Item 4 of 10, Struktura organizacyjna
  • Item 5 of 10, Rozwiązywanie sporów konsumenckich
  • Item 6 of 10, Opłata akceptanta
  • Item 7 of 10, Zgodność z PCI DSS
  • Item 8 of 10, Zgłaszanie incydentów
  • Item 9 of 10, Prawa konsumenta przy dokonywaniu płatności w Europie
  • Item 10 of 10, Realizacja strategii podatkowej

Strefa klienta

  • Item 1 of 4, OnePortal24
  • Item 2 of 4, Dokumenty
  • Item 3 of 4, FAQ
  • Item 4 of 4, Polecaj i zarabiaj

Strony regionalne

  • Item 1 of 10, Warszawa
  • Item 2 of 10, Kraków
  • Item 3 of 10, Poznań
  • Item 4 of 10, Gdynia
  • Item 5 of 10, Gdańsk
  • Item 6 of 10, Katowice
  • Item 7 of 10, Wrocław
  • Item 8 of 10, Łódź
  • Item 9 of 10, Bydgoszcz
  • Item 10 of 10, Bielsko-Biała


Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego. Ma charakter wyłącznie informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 Kodeksu cywilnego.

 

Fiserv Polska S.A. jest krajową instytucją płatniczą w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru Krajowych Instytucji Płatniczych prowadzonym przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego pod numerem IP8/2013. 

Fiserv Polska S.A. (właściciel znaku towarowego PolCard), Al. Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, nr KRS 0000061293, kapitał zakładowy: 123 609 300 zł, kapitał wpłacony: 123 609 300 zł, NIP: 526-02-10-429.

 

Copyright© 2023 Fiserv Polska S.A. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.



Selektor witryn