Skip to Contact an Expert Skip to Main Content
Polcard
  • Polska Bezgotówkowa
  • Rozwiązania płatnicze
    • Terminale płatnicze
    • Terminal w telefonie
    • Rozwiązania samoobsługowe
    • Płatności online
    • Rozwiązania korporacyjne
  • Twoja branża
    • Handel detaliczny
    • e-commerce
    • Usługi
    • Restauracje i hotele
    • Agent ubezpieczeniowy
    • Taxi
    • Administracja publiczna
    • Apteki
    • Medycyna
    • Handel spożywczy
  • Strefa klienta
    • Komunikaty
    • OnePortal24
    • Dokumenty i instrukcje
    • FAQ
    • Polecaj i zarabiaj
  • Partnerzy
Kontakt
OnePortal24
  • Item 1 of 5, Polska Bezgotówkowa
  • Item 2 of 5, Rozwiązania płatnicze
    Strona główna
    • Item 1 of 5, Terminale płatnicze
    • Item 2 of 5, Terminal w telefonie
    • Item 3 of 5, Rozwiązania samoobsługowe
    • Item 4 of 5, Płatności online
    • Item 5 of 5, Rozwiązania korporacyjne
  • Item 3 of 5, Twoja branża
    Strona główna
    • Item 1 of 10, Handel detaliczny
    • Item 2 of 10, e-commerce
    • Item 3 of 10, Usługi
    • Item 4 of 10, Restauracje i hotele
    • Item 5 of 10, Agent ubezpieczeniowy
    • Item 6 of 10, Taxi
    • Item 7 of 10, Administracja publiczna
    • Item 8 of 10, Apteki
    • Item 9 of 10, Medycyna
    • Item 10 of 10, Handel spożywczy
  • Item 4 of 5, Strefa klienta
    Strona główna
    • Item 1 of 5, Komunikaty
    • Item 2 of 5, OnePortal24
    • Item 3 of 5, Dokumenty i instrukcje
    • Item 4 of 5, FAQ
    • Item 5 of 5, Polecaj i zarabiaj
  • Item 5 of 5, Partnerzy
  • OnePortal24
Kontakt

Case study: PolCard Go ułatwia przyjmowanie płatności w salonie barberskim

17.01.2022

PolCard Go Opinie - Terminal w telefonie PolCard Go w salonie barberskim | PolCard

O kliencie

Michał Słojewski, fryzjer z wieloletnim doświadczeniem, otworzył salon barberski Undercut Barber Shop w 2015 roku w centrum Warszawy. Był to jeden z pierwszych w Polsce salonów o tym profilu działalności. Michał Słojewski od wielu lat zamierzał stworzyć lokal sprofilowany wyłącznie na potrzeby mężczyzn, w którym panowie mogliby powierzyć pielęgnację swoich włosów i brody doświadczonym ekspertom.

Własny salon barberski pozwolił na realizację tego planu. Lokal od początku istnienia nastawiony był na profesjonalne, kompleksowe podejście do pielęgnacji zarostu twarzy i edukację w tym zakresie. Dzięki temu szybko podbił serca pierwszych gości. 

„Dla wielu z naszych klientów wizyta w salonie to forma relaksu, godzina tylko dla nich, podczas której mogą się wyłączyć. Traktują wizytę u nas jako takie męskie SPA” – komentuje właściciel salonu. 

Michał Słojewski nieustannie szkoli się w najlepszych szkołach barberskich w Polsce i za granicą, podąża za trendami, jest na czasie z najnowszą wiedzą o swoim fachu. W lokalu zatrudnia starannie dobrany zespół profesjonalnych barberów, dbając o zachowanie najwyższego standardu usług.

Początki współpracy

Salon Undercut rozpoczął współpracę z Fiserv Polska SA w 2019 roku. To wtedy zainstalowano w barbershopie terminale płatnicze. W ten sposób firma wyszła naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy za usługi barberskie chcieli płacić wygodnie i bezgotówkowo – kartami płatniczymi, zegarkami czy telefonami. Wraz z rozwojem działalności właściciel Undercut, wspólnie ze wspierającą go w prowadzeniu działalności żoną Karoliną, zaczął rozważać wprowadzenie w lokalu kolejnych urządzeń płatniczych. 

Przeszkodą była jednak ograniczona przestrzeń  w salonie: na stanowisku kasowym musiał znajdować się zarówno tablet do rezerwacji usług, kasa fiskalna, jak i terminal. Barberowi zależało jednocześnie na rozszerzeniu możliwości przyjmowania płatności na sytuacje poza lokalem: na przykład podczas obecności firmy na branżowych targach.

Zastosowane rozwiązania

Jeden z klientów salonu zarekomendował firmie wzięcie udziału w programie pilotażowym usługi PolCard Go from Fiserv. 

PolCard Go to nowoczesna aplikacja typu softpos, którą można zainstalować na urządzeniach z modułem NFC oraz z systemem Android w wersji 8.1 lub wyższej. Z jej pomocą przedsiębiorcy mogą bezpiecznie akceptować płatności bezgotówkowe w swoich telefonach i na tabletach – w każdym miejscu i czasie. Bez konieczności instalowania dodatkowych urządzeń: terminali czy PIN padów. 

Klienci mogą w ten sposób płacić za usługi lub produkty tak jak na terminalu. Zarówno kartą, zegarkiem, opaską, jak i telefonem lub innym urządzeniem płatniczym. PolCard Go jest certyfikowanym i bezpiecznym rozwiązaniem, obsługującym również transakcje wymagające potwierdzenia PIN-em. Wdrożenie aplikacji rekomendujemy nie tylko salonom fryzjerskim i barberskim, ale także m.in. barom i restauracjom dostarczającym jedzenie, firmom transportowym czy lekarzom i stomatologom.

Mimo początkowych obaw o to, czy ta nowatorska usługa na pewno sprawdzi się w salonie, szybko okazało się, że rozwiązanie jest strzałem w dziesiątkę. Obsługa płatności bezgotówkowych w telefonie z funkcją terminala przyszła załodze barbershopu naturalnie i płynnie. 

„Aplikacja jest przejrzysta i intuicyjna w użyciu, a obsługa PolCard Go wpisuje się w codzienne czynności, które wykonujemy na smartfonie. Bez dodatkowych urządzeń, kabli czy konieczności wygospodarowania dodatkowego miejsca na stanowisku kasowym. Przyjęcie płatności jest tak proste, jak wykonanie przelewu w aplikacji bankowej” – wskazuje Karolina Słojewska.

Rezultaty

Zarówno właściciel Undercut, jak i jego klienci są zadowoleni z efektów pojawienia się aplikacji PolCard Go w salonie. Dla większości gości to pierwsza styczność z terminalem w telefonie i związane z nią pozytywne zaskoczenie. Duża część klientów salonu to przedsiębiorcy, którzy prowadzą własne firmy – ich zainteresowanie innowacyjnym rozwiązaniem płatniczym często ma charakter biznesowy. Chcieliby wprowadzić je w przyszłości w swoich biznesach, ponieważ zauważają, że aplikacja, która zmienia telefon w terminal płatniczy, znacznie ułatwia i przyspiesza rozliczenia z kontrahentami.

Właściciel salonu jest zdania, że rozwiązania typu softpos niebawem na stałe wejdą do użytku codziennego. 

„Myślę, że jest kwestią czasu, gdy ludzie oswoją się z tym rozwiązaniem na tyle, że płatność w telefonie będzie tak powszechna i normalna, jak dziś transakcje na tradycyjnych terminalach” – komentuje. 

Po zniesieniu obostrzeń pandemicznych PolCard Go będzie także dużym ułatwieniem dla załogi Undercut Barber Shop podczas imprez branżowych i targów, gdzie sprawne przyjęcie płatności bezgotówkowej jest bardzo ważne.

Dowiedz się więcej o PolCard Go i zamów usługę >

  • Rozpocznij współpracę:
  • Zadzwoń (22) 515 30 05
  • Wypełnij formularz
LinkedIn Youtube

PolCard from Fiserv

  • Item 1 of 4, Kontakt
  • Item 2 of 4, O nas
  • Item 3 of 4, Blog
  • Item 4 of 4, Kariera

Bezpieczeństwo i prawo

  • Item 1 of 10, Polityka prywatności
  • Item 2 of 10, Polityka cookies
  • Item 3 of 10, Zasady ładu korporacyjnego
  • Item 4 of 10, Struktura organizacyjna
  • Item 5 of 10, Rozwiązywanie sporów konsumenckich
  • Item 6 of 10, Opłata akceptanta
  • Item 7 of 10, Zgodność z PCI DSS
  • Item 8 of 10, Zgłaszanie incydentów
  • Item 9 of 10, Prawa konsumenta przy dokonywaniu płatności w Europie
  • Item 10 of 10, Realizacja strategii podatkowej

Strefa klienta

  • Item 1 of 4, OnePortal24
  • Item 2 of 4, Dokumenty
  • Item 3 of 4, FAQ
  • Item 4 of 4, Polecaj i zarabiaj

Strony regionalne

  • Item 1 of 10, Warszawa
  • Item 2 of 10, Kraków
  • Item 3 of 10, Poznań
  • Item 4 of 10, Gdynia
  • Item 5 of 10, Gdańsk
  • Item 6 of 10, Katowice
  • Item 7 of 10, Wrocław
  • Item 8 of 10, Łódź
  • Item 9 of 10, Bydgoszcz
  • Item 10 of 10, Bielsko-Biała


Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego. Ma charakter wyłącznie informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 Kodeksu cywilnego.

 

Fiserv Polska S.A. jest krajową instytucją płatniczą w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru Krajowych Instytucji Płatniczych prowadzonym przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego pod numerem IP8/2013. 

Fiserv Polska S.A. (właściciel znaku towarowego PolCard), Al. Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, nr KRS 0000061293, kapitał zakładowy: 123 609 300 zł, kapitał wpłacony: 123 609 300 zł, NIP: 526-02-10-429.

 

Copyright© 2023 Fiserv Polska S.A. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.



Selektor witryn