Skip to Contact an Expert Skip to Main Content
PolCard
  • Zadzwoń 22 515 30 05
  • Пропозиція
  • Biuro prasowe
  • Kariera
  • Zaloguj do OnePortal24
PolCard from Fiserv
  • Level 1 menu, Item 1 of 5, Małe i średnie firmy
    Wstecz
    Na skróty
    • Sub Menu Item 1 of 3, Terminal za 0 zł
    • Sub Menu Item 2 of 3, Program Polska Bezgotówkowa
    • Sub Menu Item 3 of 3, Przejdź do PolCard
    Rozwiązania płatnicze
    • Sub Menu Item 1 of 4, Terminale płatnicze
    • Sub Menu Item 2 of 4, Terminal w telefonie
    • Sub Menu Item 3 of 4, Rozwiązania e-commerce
    • Sub Menu Item 4 of 4, Rozwiązania samoobsługowe
    Usługi dodatkowe
    • Sub Menu Item 1 of 7, Wypłata gotówki
    • Sub Menu Item 2 of 7, Wpłata gotówki na kartę
    • Sub Menu Item 3 of 7, Integracje kasowe
    • Sub Menu Item 4 of 7, Płatność w walucie karty (DCC)
    • Sub Menu Item 5 of 7, Szybka pożyczka
    • Sub Menu Item 6 of 7, Doładowania telefonów
    • Sub Menu Item 7 of 7, Zobacz wszystkie usługi
    Rozwiązania dla branż
    • Sub Menu Item 1 of 7, Handel detaliczny
    • Sub Menu Item 2 of 7, Sklepy spożywcze
    • Sub Menu Item 3 of 7, Uroda
    • Sub Menu Item 4 of 7, Taxi
    • Sub Menu Item 5 of 7, Gastronomia
    • Sub Menu Item 6 of 7, Turystyka i hotele
    • Sub Menu Item 7 of 7, Zobacz wszystkie branże
  • Level 1 menu, Item 2 of 5, Duże firmy i instytucje
    Wstecz
    Na skróty
    • Sub Menu Item 1 of 1, Rozwiązania dla sieci handlowych
    Rozwiązania płatnicze
    • Sub Menu Item 1 of 4, Terminale płatnicze
    • Sub Menu Item 2 of 4, Terminal w telefonie
    • Sub Menu Item 3 of 4, Rozwiązania e-commerce
    • Sub Menu Item 4 of 4, Rozwiązania samoobsługowe
    Usługi dodatkowe
    • Sub Menu Item 1 of 8, Szyfrowanie E2EE i P2PE
    • Sub Menu Item 2 of 8, Tokenizacja
    • Sub Menu Item 3 of 8, Wpłata gotówki na kartę
    • Sub Menu Item 4 of 8, Płatność w walucie karty (DCC)
    • Sub Menu Item 5 of 8, Integracja z systemem kasowym
    • Sub Menu Item 6 of 8, Szybka pożyczka
    • Sub Menu Item 7 of 8, Doładowania telefonów
    • Sub Menu Item 8 of 8, Zobacz wszystkie usługi
    Rozwiązania dla branż
    • Sub Menu Item 1 of 7, Sieci handlowe
    • Sub Menu Item 2 of 7, Transport i logistyka
    • Sub Menu Item 3 of 7, Sieci gastronomiczne
    • Sub Menu Item 4 of 7, Hotele
    • Sub Menu Item 5 of 7, Farmacja
    • Sub Menu Item 6 of 7, Administracja publiczna
    • Sub Menu Item 7 of 7, Zobacz wszystkie branże
  • Level 1 menu, Item 3 of 5, Partnerzy
  • Level 1 menu, Item 4 of 5, O nas
    Wstecz
    • Sub Menu Item 1 of 3, Poznaj PolCard from Fiserv
    • Sub Menu Item 2 of 3, Biuro prasowe
    • Sub Menu Item 3 of 3, Kariera
    • Sub Menu Item 1 of 1, Struktura organizacyjna
  • Level 1 menu, Item 5 of 5, Strefa klienta
    Wstecz
    Obsługa klienta
    • Sub Menu Item 1 of 4, Komunikaty
    • Sub Menu Item 2 of 4, Dokumenty i instrukcje
    • Sub Menu Item 3 of 4, Najczęściej zadawane pytania
    • Sub Menu Item 4 of 4, PCI DSS - Bezpieczeństwo płatności
    Platforma raportowa
    • Sub Menu Item 1 of 2, Zaloguj do OnePortal24
    • Sub Menu Item 2 of 2, Co to jest OnePortal24?
    Baza wiedzy
    • Sub Menu Item 1 of 4, Case Studies
    • Sub Menu Item 2 of 4, Eksperci PolCard
    • Sub Menu Item 3 of 4, Płatności w firmie
    • Sub Menu Item 4 of 4, Zobacz wszystkie artykuły
Zamów terminal

Centrum Obsługi Klienta


Masz pytanie lub potrzebujesz pomocy? Jesteśmy dostępni 24/7.

Najczęściej zadawane pytania

 

 

Zachęcamy do korzystania z platformy OnePortal24, która jest źródłem wielu istotnych informacji dotyczących Twoich rozliczeń.

 

W zakładce Finanse – Autoryzacje znajdują się bieżące transakcje na terminalu wraz z informacją o statusie transakcji (zaakceptowana, odrzucona).

 

W zakładce Finanse – Transakcje znajdziesz zestawienie wszystkich transakcji na terminalach.

 

Jak zweryfikować, czy transakcja doszła do skutku?

Poza możliwością skorzystania z OnePortal24 możesz wygenerować z terminala Raport długi. Sprawdź, czy pod numerem transakcji (pierwszy od lewej strony) znajduje się litera „I”, „U” lub „V”. Jeśli występuje, oznacza to, że transakcja nie doszła do skutku.

 

Jeśli transakcja została wykonana dwa razy, nie doszła do skutku („I”, „U” lub „V”), została usunięta, pobrano niewłaściwą kwotę, nastąpiła awaria terminala i nie rozliczyły się transakcje itp. – skontaktuj się z nami poprzez akceptanci@polcard.pl, w temacie wpisując: Transakcja. Załącz skany raportu wysyłki (Raportu długiego), wydruk potwierdzenia transakcji, a w przypadku transakcji odrzuconej „I” także rachunek/fakturę/paragon. Podaj także numer ST terminala, którego dotyczy transakcja.

 

Informacje, jak należy odczytać Raport wysyłki/Raport dnia, są dostępne tutaj (Obsługa Terminala Płatniczego - Funkcje Podstawowe).

 

Jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta 22 515 30 05 lub akceptanci@polcard.pl. W temacie wpisz: Transakcja.

 

 

Jaka jest przyczyna braku raportu wysyłki?

 

Terminal nie wydrukował raportu (zacięcie papieru, inny techniczny problem, brak raportu z poprzedniej doby itp.) lub wydrukował, ale raport jest niekompletny

 

Zachęcamy do korzystania z platformy rozliczeniowej OnePortal24, która jest źródłem wielu informacji dotyczących Twoich rozliczeń. Raporty transakcji wysyłanych przez terminal znajdują się w zakładce Finanse – Wysyłki. Można je zweryfikować najlepiej po upływie ok. 24 godzin od wykonania wysyłki.

 

Alternatywnie prosimy o zgłoszenie do Centrum Obsługi Klienta na adres akceptanci@polcard.pl. W temacie wpisz: Raport wysyłki.

 

Przygotuj numer punktu MID, który znajdziesz na dowolnym wydruku z terminala, oraz daty transakcji, które w raporcie zostały przez terminal wysłane.

 

Awaria terminala, terminal nie mógł wykonać wysyłki z powodu uszkodzenia

 

Prosimy o zgłoszenie do Centrum Obsługi Klienta 22 515 30 05 lub mailem na akceptanci@polcard.pl. W temacie wpisz: Awaria terminala/Raport wysyłki. Podaj numer punktu MID, który znajdziesz na dowolnym wydruku z terminala , oraz daty transakcji, które w raporcie wysyłki powinny się znaleźć.

 

 

Jeśli otrzymujesz raporty rozliczeniowe mailem na wskazany adres, to brak raportu rozliczeniowego może być spowodowany skierowaniem go do skrzynki SPAM, dlatego w pierwszym kroku sprawdź SPAM w swojej mailowej skrzynce odbiorczej.

 

Raporty znajdziesz także na platformie rozliczeniowej OnePortal24. Prosimy o zalogowanie się i weryfikację ich dostępności. 

 

Alternatywnie prosimy o zgłoszenie braku raportu e-mailem na adres akceptanci@polcard.pl. W temacie wpisz: Raport rozliczeniowy. 

 

W treści opisz, jakiego raportu potrzebujesz i/lub wpisz jego nazwę, np. WPF, N1 itp., podaj zakres dat, okres, którym ma być objęty raport, oraz dane firmy, w tym numer umowy zaczynający się cyfrą 9, numer rozliczenia zaczynający się cyfrą 8 oraz NIP firmy. 

 

 

Informacje, jak należy odczytać Raport wysyłki/Raport dnia, są do pobrania tutaj (Obsługa Terminala Płatniczego - Funkcje Podstawowe).

 

 

W menu terminala dostępnych jest kilka raportów. Poniżej najpopularniejsze z nich:

 

WYSYŁKA RAPORT

Wysyłka jest przekazaniem transakcji z terminala do systemu rozliczeniowego. Odbywa się automatycznie o zaprogramowanej godzinie w nocy, w związku z tym nie należy wyłączać urządzenia na noc. Wysyłkę transakcji można też zainicjować ręcznie w dowolnym momencie. Aby wykonać wysyłkę, na terminalu wybierz kolejno: MENU, POMOCNICZE, WYSYŁKA, MEDIUM KOMUNIKACJI (w zależności od typu komunikacji należy wskazać: GPRS, LAN, WI-FI,) i zatwierdź zielonym przyciskiem.

 

• GPRS – terminale które łączą się za pośrednictwem karty SIM

• LAN – terminale które łączą się za pośrednictwem przewodowego Internetu 

• Wifi – terminale które łączą się za pośrednictwem bezprzewodowego Internetu 

 

RAPORT DCC

Z raportu możesz skorzystać, gdy potrzebujesz wygenerować raport wszystkich zrealizowanych transakcji w walucie obcej przed przekazaniem ich do systemu rozliczeniowego (raport wysyłki). Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, RAPORT DCC.

 

KURSY DCC

Z raportu możesz skorzystać, gdy potrzebujesz wydrukować aktualne kursy walut. Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, KURSY DCC.

 

RAPORT DŁUGI

Z raportu możesz skorzystać, gdy potrzebujesz wygenerować szczegółowy raport wszystkich zrealizowanych transakcji przed przekazaniem ich do systemu rozliczeniowego (raport wysyłki). Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, RAPORT DŁUGI.

 

RAPORT KRÓTKI

Z raportu możesz skorzystać, gdy potrzebujesz wygenerować uproszczony raport wszystkich zrealizowanych transakcji przed przekazaniem ich do systemu rozliczeniowego (raport wysyłki). Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, RAPORT KRÓTKI.

 

RAPORT KASJERA

Raport kasjera jest zestawieniem wszystkich transakcji z danego dnia z podziałem na kasjerów. Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, RAPORT KASJERA.

 

RAPORT RAZEM

Raport razem jest zestawieniem wszystkich typów transakcji z podziałem na rodzaje kart. Zerując raport, decydujesz o zamknięciu okresu podsumowującego ich liczbę i rodzaj. Aby wygenerować raport, należy na terminalu wybrać kolejno: MENU, POMOCNICZE, RAPORTY, RAPORT RAZEM.

 

 

Weryfikacja przelewu poprzez platformę rozliczeniową OnePortal24

 

Dokładne informacje, jakie dane składowe zawiera przelew, są dostępne na platformie rozliczeniowej OnePortal24 – zachęcamy do zalogowania się i sprawdzenia w zakładce Finanse – Przelewy.

 

Są także zawarte w raportach rozliczeniowych do przelewów – zachęcamy do zdefiniowania wybranego raportu, który może być wysyłany cyklicznie mailem na wskazany adres i/lub podstawiany do sekcji raportowej na OnePortal24. Aby zdefiniować raport, prosimy o kontakt na adres akceptanci@polcard.pl i wpisanie w temacie: Raport.

 

Weryfikacja przelewu – na którym terminalu wykonano sprzedaż

 

Informację, na którym terminalu zostały przeprowadzone transakcje rozliczane następnie w przelewie, możesz znaleźć na platformie rozliczeniowej OnePortal24. To najprostszy i najwygodniejszy sposób, aby sprawdzić składniki przelewu i szczegóły transakcji. Po zalogowaniu się do OnePortal24  należy przejść do sekcji Przelewy, odszukać przelew, potem jego składniki – transakcje, a wśród opisujących je parametrów dostępny jest numer punktu MID, w którym została zawarta. Zachęcamy do korzystania z OnePortal24 , a klientów, którzy jeszcze z OnePortal24 nie korzystają – do założenia kont i ich aktywacji.

 

Nieprawidłowy przelew (przelew różny od raportu wysyłki, nierozliczone wszystkie transakcje itp.)

 

Poprzez platformę OnePortal24 możesz zweryfikować, jakie transakcje zostały rozliczone w danym przelewie (patrz wyżej). Jeśli widzisz rozbieżność między raportem wysyłki a przelewem, należy sprawdzić:

  • czy przelew rzeczywiście dotyczy wskazanego raportu wysyłki (jak sprawdzić, co zawiera przelew, patrz wyżej),
  • czy raport wysyłki zawierał transakcje BLIK lub realizowane kartami American Express bądź inne, które rozliczają się w innym cyklu płatności, tak więc te transakcje zostaną rozliczone w innym przelewie. Sprawdź, czy transakcje występują na platformie OnePortal24 w zakładce Finanse – Autoryzacje. Jeśli tak, oznacza to, że zostaną rozliczone w innym terminie.

 

 

Aby zmienić dane na wydrukach z terminala, skorzystaj z dyspozycji. 

Uzupełnij ją, czytelnie podpisz (imieniem i nazwiskiem) zgodnie z reprezentacją firmy oraz odeślij jej skan na adres akceptanci@polcard.pl, w temacie maila wpisując: Zmiana danych.

 

Aby zmienić dane firmy, takie jak nazwa , adres , e-mail, telefon, skorzystaj z dyspozycji.

Uzupełnij ją, czytelnie podpisz (imieniem i nazwiskiem) zgodnie z reprezentacją firmy oraz odeślij jej skan na adres akceptanci@polcard.pl, w temacie maila wpisując: Zmiana danych.

 

Jeśli zmienione mają być zarówno dane firmy, jak i dane na wydrukach z terminala, prosimy o przesłanie obu dyspozycji. W temacie maila wpisz: Zmiana danych.

 

 

Informacje dotyczące warunków współpracy, opłat znajdziesz w umowie. Jeśli nie masz własnego egzemplarza umowy, możemy wysłać jej kopię. Pobierz odpowiedni formularz, wypełnij go i prześlij na akceptanci@polcard.pl. 

 

Wiele informacji dotyczących opłat znajdziesz na platformie rozliczeniowej OnePortal24.

 

W pozostałych przypadkach prosimy o zgłoszenie do Centrum Obsługi Klienta (telefon: 22 515 30 05, e-mail: akceptanci@polcard.pl) lub do opiekuna handlowego Twojej firmy.

 

 

Aby zmienić numer rachunku bankowego, wypełnij formularz oraz postępuj zgodnie z instrukcją, która w przyjazny sposób przeprowadzi Cię przez cały proces zmiany konta.

 

 

Faktury za usługi świadczone Twojej firmie przez Fiserv Polska S.A. są wystawiane zgodnie z warunkami umowy i rozliczane poprzez kompensatę z bieżącego obrotu – sumy transakcji zrealizowanych na Twoich terminalach.

 

Kompensata oznacza, że jeśli powstanie należność do zapłaty na fakturze, to w pierwszej kolejności będziemy pobierać ją z transakcji, które przeprowadzasz na terminalu.

 

Jedynie w przypadku braku obrotu Fiserv Polska S.A. podejmie próbę pobrania środków z Twojego rachunku bankowego, pod warunkiem podpisania przez Twoją firmę zgody na obciążenie rachunku bankowego, tzw. polecenie zapłaty (PZ).

 

Natomiast w przypadku braku uruchomionego aktualnego PZ oraz braku bieżącego obrotu (transakcji na terminalu) – czyli powstania zaległości finansowej na rzecz Fiserv Polska S.A. – należy wnieść opłatę za fakturę, wykonując przelew na rachunek Fiserv Polska S.A. o numerze: 33114021050000233184001002. Prosimy o każdorazowe wpisanie numeru NIP swojej firmy w tytule przelewu. Ułatwi nam to identyfikację wpłaty.

 

Faktury nie trzeba opłacać, jeśli:

  • po wystawieniu faktury suma transakcji na terminalu w kolejnych dniach przekracza wartość z pola „do zapłaty lub kompensaty”,
  • faktura zawiera zapis, że wpłaty dokona Fundacja Polska Bezgotówkowa: faktura została wystawiona, przyjmując spełnienie przez odbiorcę wymagań Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego (PWOB). Wpłata zostanie przekazana przez Fundację Polska Bezgotówkowa w przypadku pozytywnej weryfikacji. Data wpłaty za fakturę przez Fundację zostanie wykazana w raportach Fiserv Polska S.A. i portalu internetowym OnePortal24. 

 

Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta 22 515 30 05 lub akceptanci@polcard.pl. W tytule maila wpisz: Faktura.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zobacz w FAQ.

Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą jak najszybciej

Zadzwoń teraz

22 515 30 05 [menu: wybierz 2]

Nasi doradcy są dostępni całodobowo:
24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu

Napisz maila

akceptanci@polcard.pl

Nie jesteś naszym klientem?
kliknij tutaj
polcard

Potrzebujesz pomocy w znalezieniu najlepszego rozwiązania płatniczego dla swojej firmy?

Skontaktuj się z nami right_arrow

icon-linkedin icon-youtube
  • Na skróty
  • Odbierz terminal za 0 zł
  • Przejdź do PolCard
  • Zostań Partnerem
  • Terminale płatnicze
  • Terminal w telefonie
  • Płatności online
  • Rozwiązania samoobsługowe
  • Usługi dodatkowe
  • PolCard Pay
  • Ranking terminali płatniczych
  • Pożyczka pod obroty z terminala
  • O nas
  • Poznaj nas
  • Biuro prasowe
  • Artykuły
  • Kariera
  • Bezpieczeństwo
  • Informacje prawne
  • Obsługa klienta
  • Kontakt
  • Zaloguj do OnePortal24
  • Komunikaty
  • Dokumenty i instrukcje
  • FAQ
  • Strony regionalne
  • Warszawa
  • Kraków
  • Poznań
  • Gdynia
  • Gdańsk
  • Katowice
  • Wrocław
  • Łódź
  • Bydgoszcz
  • Bielsko-Biała
  • Rzeszów
Polityka prywatności
Polityka cookies
Zgłaszanie incydentów

© 2025 Fiserv Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone. Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego. Ma charakter wyłącznie informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 Kodeksu cywilnego. Fiserv Polska S.A. jest krajową instytucją płatniczą w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru Krajowych Instytucji Płatniczych prowadzonym przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego pod numerem IP8/2013. Fiserv Polska S.A. (właściciel znaku towarowego PolCard), Al. Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, nr KRS 0000061293, kapitał zakładowy: 123 609 300 zł, kapitał wpłacony: 123 609 300 zł, NIP: 526-02-10-429.

Selektor witryn