Polcard
  • Polska Bezgotówkowa
  • Rozwiązania płatnicze
    • Terminale płatnicze
    • SoftPOS
    • Terminale samoobsługowe
    • Płatności online
  • Twoja branża
    • Handel detaliczny
    • e-commerce
    • Usługi
    • Restauracje i hotele
    • Agent ubezpieczeniowy
    • Taxi
    • Administracja publiczna
  • Strefa klienta
    • OnePortal24
    • Dokumenty i instrukcje
    • FAQ
    • Polecaj i zarabiaj
Kontakt
OnePortal24
  • Polska Bezgotówkowa
  • Rozwiązania płatnicze
    Strona główna
    • Terminale płatnicze
    • SoftPOS
    • Terminale samoobsługowe
    • Płatności online
  • Twoja branża
    Strona główna
    • Handel detaliczny
    • e-commerce
    • Usługi
    • Restauracje i hotele
    • Agent ubezpieczeniowy
    • Taxi
    • Administracja publiczna
  • Strefa klienta
    Strona główna
    • OnePortal24
    • Dokumenty i instrukcje
    • FAQ
    • Polecaj i zarabiaj
  • OnePortal24
Kontakt

Płatności mobilne na terminalu

28.11.2020

Płatności mobilne BLIK na terminalu płatniczym | Polcard

BLIK, Google Pay, Apple Pay – to najpopularniejsze metody bezgotówkowych płatności mobilnych. Polacy przekonali się do nich i chętnie z nich korzystają. Według serwisu Cashless w I kwartale 2020 r. klienci banków z Polski płacili za pomocą takich rozwiązań jak Apple Pay i Google Pay prawie 60 mln razy. 

To o ok. 2 mln więcej niż w IV kwartale 2019 r. i ponad dwa razy więcej niż w I kwartale zeszłego roku. Ta liczba jest imponująca, ale prawdziwe wrażenie robi dopiero dynamika wzrostu – bo w IV kwartale 2019 r. odnotowano o 125% więcej transakcji niż w I kwartale tego samego roku. 

Wniosek jest jeden – terminal płatniczy obsługujący BLIK i inne płatności mobilne to już nie tylko ciekawy gadżet, ale wręcz niezbędne wyposażenie każdego punktu handlowego lub usługowego.

Płatności mobilne – dlaczego klienci tak chętnie z nich korzystają?

Obsługa płatności mobilnych jest niezwykle prosta. W przypadku systemu BLIK, wystarczy na terminalu wprowadzić sześciocyfrowy kod wygenerowany przez aplikację banku. W przypadku płatności za pośrednictwem Google Pay lub Apple Pay, wystarczy aktywować funkcję na urządzeniu i zbliżyć je do terminala płatniczego.

Płatności mobilne są niezwykle wygodne i bardzo szybkie, a dodatkowo do jednego urządzenia mobilnego można mieć podpiętych kilka kart płatniczych i korzystać z nich na przemian.

Bardzo istotne są również względy bezpieczeństwa. Z Google Pay lub Apple Pay nie można skorzystać bez odblokowania telefonu, a to oznacza, że trzeba podać PIN urządzenia lub zeskanować odcisk palca lub twarz. Dodatkowo płacąc BLIKIEM, nie trzeba pamiętać kodu PIN – wprowadza się jedynie automatycznie wygenerowany jednorazowy kod przedstawiony w aplikacji bankowej, a następnie zatwierdza tę transakcję.

Płatności mobilne na terminalach płatniczych Polcard

Płatności mobilne dynamicznie zyskują na popularności. Wynikająca z nich wygoda, bezpieczeństwo, i szybkość została doceniona przez klientów. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, w przypadku których jest o wiele większe prawdopodobieństwo, że wyjdą z domu bez portfela i karty płatniczej niż bez smartfonu. W takim przypadku brak możliwości przeprowadzania transakcji mobilnej równa się utracie klienta.

Jeśli prowadzisz punkt handlowy lub usługowy i chciałbyś udostępnić swoim klientom możliwość akceptacji płatności mobilnych, skontaktuj się z nami.

Pamiętaj również, że terminal płatniczy możesz otrzymać za darmo i bez żadnych dodatkowych kosztów na okres 12 miesięcy w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Wystarczy, że w ciągu ostatniego roku nie posiadałeś terminala płatniczego

Zapraszamy do współpracy. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń (22) 515 30 05

Rozpocznij współpracę: Rozpocznij współpracę:
Zadzwoń (22) 515 30 05 Zadzwoń (22) 515 30 05
Wypełnij formularz Wypełnij formularz
LinkedIn Youtube

Polcard

  • Kontakt
  • O nas
  • Blog

Bezpieczeństwo i prawo

  • Polityka prywatności
  • Polityka cookies
  • Zasady ładu korporacyjnego
  • Struktura organizacyjna
  • Rozwiązywanie sporów konsumenckich
  • Opłata akceptanta
  • Zgodność z PCI DSS
  • Zgłaszanie incydentów
  • Prawa konsumenta przy dokonywaniu płatności w Europie

Strefa klienta

  • OnePortal24
  • Dokumenty
  • FAQ
  • Polecaj i zarabiaj

Partnerzy

  • Warunki współpracy


Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego. Ma charakter wyłącznie informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w myśl art. 71 Kodeksu cywilnego.

 

First Data Polska S.A. jest krajową instytucją płatniczą w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru Krajowych Instytucji Płatniczych prowadzonym przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego pod numerem IP8/2013. 

First Data Polska S.A. (właściciel znaku towarowego Polcard), Al. Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, nr KRS 0000061293, kapitał zakładowy: 120 150 500 zł, kapitał wpłacony: 120 150 500 zł, NIP: 526-02-10-429.

 

Copyright© 2021 First Data Polska S.A. Wszelkie Prawa Zastrzeżone.