Płatności mobilne BLIK na terminalu płatniczym

Płatności mobilne na terminalu płatniczym

Akceptuj płatności BLIK, Google Pay oraz Apple Pay

Rozpocznij współpracę:

Zadzwoń (22) 515 30 05

Płatności mobilne BLIK, Google Pay oraz Apple Pay na terminalu płatniczym

01.02.2020#Poradniki

BLIK, Google Pay, Apple Pay – to najpopularniejsze metody bezgotówkowych płatności mobilnych. Polacy przekonali się do nich i chętnie z nich korzystają. Według serwisu Cashless w obiegu jest 2,4 miliona kart płatniczych podpiętych do urządzeń mobilnych (nie tylko smartfonów!), a w trzecim kwartale 2019 roku dokonano nimi 50 milionów transakcji.

Ta liczba jest imponująca, ale prawdziwe wrażenie robi dopiero dynamika wzrostu – bo kwartalnie zwiększyła się aż o 31%. Wniosek jest jeden – terminal płatniczy obsługujący BLIK i inne płatności mobilne to już nie tylko ciekawy gadżet, ale wręcz niezbędne wyposażenie każdego punktu handlowego lub usługowego.

Płatności mobilne – dlaczego ludzie tak chętnie z nich korzystają?

Obsługa płatności mobilnych jest niezwykle prosta. W przypadku systemu BLIK, wystarczy na terminalu wprowadzić sześciocyfrowy kod wygenerowany przez aplikację banku. W przypadku płatności za pośrednictwem Google Pay lub Apple Pay, wystarczy aktywować funkcję na urządzeniu i zbliżyć je do terminala płatniczego.

Płatności mobilne są niezwykle wygodne i bardzo szybkie, a dodatkowo do jednego urządzenia mobilnego można mieć podpiętych kilka kart płatniczych i korzystać z nich na przemian.

Bardzo istotne są również względy bezpieczeństwa. Z Google Pay lub Apple Pay nie można skorzystać bez odblokowania telefonu, a to oznacza, że trzeba podać PIN urządzenia lub zeskanować odcisk palca lub twarz. Dodatkowo płacąc BLIKIEM, nie trzeba pamiętać kodu PIN – wprowadza się jedynie automatycznie wygenerowany jednorazowy kod przedstawiony w aplikacji bankowej, a następnie zatwierdza tę transakcję.

Płatności mobilne na terminalach płatniczych First Data Polcard

Płatności mobilne dynamicznie zyskują na popularności. Wynikająca z nich wygoda, bezpieczeństwo, i szybkość została doceniona przez klientów. Dotyczy to zwłaszcza osób młodych, w przypadku których jest o wiele większe prawdopodobieństwo, że wyjdą z domu bez portfela i karty płatniczej niż bez smartfonu. W takim przypadku brak możliwości przeprowadzania transakcji mobilnej równa się utracie klienta.

Jeśli prowadzisz punkt handlowy lub usługowy i chciałbyś udostępnić swoim klientom możliwość akceptacji płatności mobilnych, skontaktuj się z nami.

Pamiętaj również, że terminal płatniczy możesz otrzymać za darmo i bez żadnych dodatkowych kosztów na okres 12 miesięcy w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Wystarczy, że w ciągu ostatniego roku nie posiadałeś terminala płatniczego

Zapraszamy do współpracy. Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń (22) 515 30 05