Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Fiserv Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (00-807), ul. Al. Jerozolimskie 100. Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu niezbędnym do obsługi zapytania w ramach niniejszego formularza kontaktowego. Podanie danych wskazanych w formularzu jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji czynności związanych z obsługą zapytania. Więcej informacji o tym w jaki sposób będą przetwarzane Państwa dane osobowe oraz przysługujących Państwu praw znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności
Elastyczność płatności
Klienci mogą dokonywać płatności w sposób, który jest dla nich najbardziej wygodny - przez telefon, e-mail czy tradycyjną pocztę.
Szybkość i wygoda
Usługa MO/TO przyspiesza proces sprzedaży, eliminując potrzebę fizycznej obecności karty podczas transakcji.
Zabezpieczenie środków
Możliwość blokowania środków na koncie klienta (preautoryzacja) na rzecz przyszłej płatności, co jest kluczowe dla branż takich jak hotele czy wypożyczalnie samochodów.
Płatność bez obecności karty, czyli MO/TO (Mail Order/Telephone Order), to usługa umożliwiająca dokonywanie transakcji bez fizycznej obecności karty płatniczej. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą przyjmować płatności na podstawie zlecenia klienta drogą mailową czy telefonicznie.
To ważne rozwiązanie z perspektywy firm prowadzących sprzedaż wysyłkową, przyjmujących rezerwacje czy obsługujących abonamenty. MO/TO zwiększa elastyczność oferty, umożliwiając obsługę klientów niezależnie od ich lokalizacji i preferowanego kanału komunikacji.
To idealne rozwiązanie dla:
hoteli
firm ubezpieczeniowych
restauracji
wypożyczalni samochodów
Funkcjonalność jest rekomendowana branżom, w których rezerwacje lub zamówienia odbywają się zdalnie.
Po otrzymaniu zlecenia od klienta drogą mailową, telefoniczną lub korespondencyjną, sprzedawca wprowadza dane karty płatniczej ręcznie
i przeprowadza transakcję na terminalu płatniczym (sprzedaż stacjonarna) lub za pośrednictwem aplikacji wirtualnego terminala (e-commerce).
1
Płatność zlecana pisemnie (mail order): prowadzisz sprzedaż wysyłkową, księgarnię bądź przyjmujesz zamówienia drogą korespondencyjną?
Usługa wesprze szybką realizację zamówienia poprzez umożliwienie pobranie środków dzięki dyspozycji przesłanej przez klienta pocztą,
faksem lub mailem.
2
Płatność zlecana przez telefon (telephone order): jeśli prowadzisz sprzedaż przez telefon (np. firmę ubezpieczeniową, kwiaciarnię)
możesz umożliwić klientowi dokonanie płatności podczas rozmowy telefonicznej. Klient poda dane karty, a Ty szybko dostaniesz pieniądze na konto.
3
Płatności cykliczne: jeżeli chcesz w wygodny i łatwy sposób pobierać od swoich klientów płatności cykliczne (np. za abonament, prenumeratę),
zapewnimy Ci możliwość otrzymywania takich opłat automatycznie, z karty klienta. Wystarczy uzyskać jego pisemną zgodę na regularne obciążanie posiadanej przez niego karty. W przypadku płatności cyklicznych, po uzyskaniu pisemnej zgody od klienta, opłaty są pobierane automatycznie
w określonych odstępach czasu.
Chcesz aktywować usługę?
Potrzebujesz pomocy w wyborze najlepszego rozwiązania dla Twojego biznesu?
Oferujemy ponad 40 usług, które pomogą zwiększyć przychód i poprawić doświadczenie zakupowe klienta
Wpłata gotówki na kartę
Usługa pozwala na wpłatę gotówki na kartę przy użyciu terminala
Szybka pożyczka
Ekspresowa pożyczka od PolCard, minimum formalności, bez udziału banku
Doładowania telefonów
Doładowanie konta telefonu komórkowego za pomocą terminala płatniczego
DCC - płatność w walucie karty
Udostępnij posiadaczom kart zagranicznych możliwość zapłaty w walucie ich karty i zarabiaj na przewalutowaniu
BLIK
System BLIK umożliwia płatności za pomocą generowanych jednorazowo kodów i zbliżeniowo
Generator Linków
Bezpieczne płatności online za pośrednictwem wygenerowanego linku lub kodu QR, który można wysłać np. mailem
Potrzebujesz pomocy w znalezieniu najlepszego rozwiązania płatniczego dla swojej firmy?