
.
.
Współczesny handel detaliczny przechodzi transformację, która napędzana jest postępem technologicznym i zmieniającymi się preferencjami konsumentów. Sieć sklepów Netto, obecna w Polsce od 30 lat doskonale rozumie te zmiany. Wspólnie wdrożyliśmy dodatkowe usługi w terminalach we wszystkich sklepach sieci w kraju. Pozwalają one klientom na wygodne wypłaty gotówki z kasy sklepu jak z bankomatu, a od niedawna też na wpłaty pieniędzy na kartę przy okazji codziennych zakupów.
Obecnie sklepy detaliczne to już nie tylko miejsca codziennych zakupów, ale lokalne punkty, w których klienci mają dostęp do podstawowych usług finansowych. Wdrożenie w Netto jest przykładem tej transformacji, w której kompleksowość usług i nowoczesne technologie finansowe, wspierają rozwój biznesu, zwiększają konkurencyjność i realnie wpływają na codzienne życie konsumentów.
Choć gotówka wciąż pozostaje w obiegu, coraz więcej osób chce nią zarządzać w sposób cyfrowy. Wyniki najnowszej edycji naszego badania „Preferencje płatnicze Polaków 2025” pokazują, że trzy czwarte Polaków regularnie korzysta z płatności bezgotówkowych.Tymczasem na mapie Polski wciąż istnieje wiele „białych plam” – miejsc, gdzie dostęp do infrastruktury bankowej bywa ograniczony. Brakuje bankomatów, wpłatomatów lub placówek bankowych, które nawet jeśli są, to często są oddalone od miejsca codziennego życia mieszkańca.
W ubiegłym roku odnotowaliśmy ponad 1,5 mln wpłat, a w I kw. tego roku już 600 tys.Istotne staje się więc pojęcie włączenia finansowego. Sieci handlowe, takie jak Netto, wypełniają tę lukę, umożliwiając ludziom wygodne zarządzanie gotówką tam, gdzie i tak bywają na co dzień.
Sam proces czy to wypłaty, czy wpłaty jest maksymalnie uproszczony i bardzo intuicyjny. Gotówkę można wypłacić przy okazji codziennych zakupów na dowolną kwotę. Wystarczy przed przejściem do płacenia poinformować o tym kasjera. Maksymalna kwota jednorazowej wypłaty to 1000 zł. Z kolei wpłata na kartę wsparta jest naszą autorską aplikacją PolCard Pay. Należy powiązać z nią kartę oraz zweryfikować w niej swoją tożsamość przed pierwszą wpłatą. Można to zrobić z dowolnego miejsca np. wygodnie w domu. Dzięki temu nie ma już potrzeby dodatkowo legitymowania się dokumentem przy kasie. Wpływa to na szybkość i komfort transakcji, ale przede wszystkim poprawia jej bezpieczeństwo i bezpieczeństwo danych konsumenta. Dzienny limit wpłaty wynosi 1000 zł, a środki trafiają na konto w ciągu 30 minut. Transakcja odbywa się bez jakichkolwiek prowizji czy dodatkowych opłat dla konsumenta.
Kompleksowe wdrożenie takie jak w sieci sklepów Netto to nie tylko techniczne rozszerzenie funkcjonalności terminali płatniczych. Przekładają się ona na wartość koszyka i częstotliwośćwizyt w sklepie. Są też wyróżnikiem na tle konkurencji, elementem budowania konkurencyjności i umocnienia pozycji sieci na rynku. Zatem jest to działanie strategiczne, które odgrywa istotną rolę w rozwoju biznesu.
Jeśli chcesz wdrożyć dodatkowe usługi w swoim terminalu, to zapraszamy Cię na naszą stronę, gdzie poznasz ich pełną ofertę - zobacz tutaj.
Oddzwonimy w 15 minut
między 8:00 a 16:00 w dni robocze
Administratorem Państwa danych osobowych jest Fiserv Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (00-807), ul. Al. Jerozolimskie 100. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce prywatności.
Potrzebujesz pomocy w znalezieniu najlepszego rozwiązania płatniczego dla swojej firmy?